Després de la temporada d'estiu i de l'aturada tècnica anual de manteniment, la Piscina municipal torna a obrir portes aquest dilluns.
Durant dues setmanes, la Piscina municipal ha estat tancada per dur-hi a terme diverses tasques de manteniment i deixar-la a punt pel nou curs. En aquesta ocasió s'ha canviat l'últim mòdul de la coberta.
Un cop posada a punt, la Piscina municipal i el SEM Can Banús engeguen un nou curs amb una trentena d'activitats dirigides i propostes esportives. Aquest any s'amplia l'oferta amb noves classes dirigides de sala a primera hora del matí i més classes d'aquagym i natació d'adults a la tarda, així com la iniciació al waterpolo. Les podeu consultar totes clicant aquí.